Chiquelle Kundtjänst

Chiquelle Kundtjänst

kundtjanst1-sv

JUST NU: 

- Vi har just nu en något längre hanteringstid för returer och vi ber om ditt tålamod.

Vi är här för att hjälpa dig! Nedan har Chiquelles kundservice tagit fram och besvarat de mest vanliga frågorna. Tveka inte att mejla oss om du inte hittar svaret på just din fråga. Vårt kundserviceteam är redo att besvara din fråga inom 24 timmar (vardagar)!

Kontakta vår kundtjänst genom att fylla i kontaktformuläret nedan eller skicka iväg din fråga till customercare@chiquelle.com!

Samarbete?

Samarbeten? Mejla oss på collaborations@chiquelle.com! Om ett samarbete skulle vara aktuellt kommer vi att svara dig inom 48 timmar. XX Chiquelle.com

1. Varför har jag inte fått någon orderbekräftelse?

Orderbekräftelse skickas till din e-post inom 15 minuter efter att du har slutfört din beställning. Om du ej har fått någon bekräftelse, vänligen se om den har hamnat i din skräppost. 

2. Jag har inte kvar retursedeln - Hur gör jag? 

Om du inte har kvar retursedeln ber vi dig att kontakta vår kundtjänst nedan. Vår kundtjänst kommer att skicka dig en ny retursedel via e-post som du kan skriva ut och använda.

Vid retur debiterar vi dig returportot på 49 kronor när vi tar emot och hanterar din retur.

3. Har min retur kommit in? 

Så fort vi mottagit och hanterat din retur kommer en bekräftelse på din retur att skickas via mejl. Om du inte får någon bekräftelse inom 2 veckor från och med att du skickade returen till oss ber vi dig att kontakta oss så hjälper vi dig. 

Vad kostar frakten?

Hur lång är leveranstiden?

Kan jag ändra/avbeställa en order?

Hur kan jag returnera en vara?

Hur kan jag byta en vara?

Min faktura är felaktig - hur gör jag?

Jag har inte fått någon orderbekräftelse?

Jag vill bevaka en slutsåld produkt - Hur gör jag?

Har ni några fysiska butiker?